Faktura- och betalningsfrågor
Om du inte hittar svaret på din specifika fråga är du välkommen att kontakta vår kundservice, och vi kommer att vara glada att hjälpa dig.
Om du har några frågor angående din faktura eller andra betalningsalternativ genom Klarna, ber vi dig att kontakta Klarnas kundtjänst, vår betalpartner. Du hittar deras kontaktuppgifter på följande länk: https://www.klarna.com/se/kundservice/
Du kan nå dem via e-post, chatt eller telefon.
Vi beräknar att det kan ta upp till 14 dagar för oss att behandla en retur. Om det har gått längre tid än förväntat och du inte har fått någon information från oss, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna att undersöka statusen för din retur.
Du kan meddela Klarna att du har returnerat varan antingen genom att kontakta deras kundtjänst eller genom Klarna-appen
Absolut, vi erbjuder företagskunder möjligheten att handla hos oss. För att göra ett köp som företag, välj alternativet “Handla som företag” i kassan. Efter genomfört köp kommer du att erhålla både ett kvitto och ett momsunderlag för din beställning.
Har du fler frågor som inte har besvarats så får du gärna kontakta vår kundservice, tryck här för att komma till vår kundserviceportal.