0

Cart

1-2 dagar leverans

Fri frakt över 400:-

Betala efter leverans

HemFaktura- och betalningsfrågor

Faktura- och betalningsfrågor

Vi förstår att en smidig och transparent betalningsprocess är viktigt för dig som kund. För att hjälpa till har vi sammanställt en lista med vanliga frågor och svar kring fakturor, betalningsmetoder och andra betalningsrelaterade frågor.

Om du inte hittar svaret på din specifika fråga är du välkommen att kontakta vår kundservice, och vi kommer att vara glada att hjälpa dig.
Jag har en fråga angående min faktura eller betalning

Om du har några frågor angående din faktura eller andra betalningsalternativ genom Klarna, ber vi dig att kontakta Klarnas kundtjänst, vår betalpartner. Du hittar deras kontaktuppgifter på följande länk: https://www.klarna.com/se/kundservice/

Du kan nå dem via e-post, chatt eller telefon.

Jag har genomfört en retur, men har inte mottagit någon återbetalning

Vi beräknar att det kan ta upp till 14 dagar för oss att behandla en retur. Om det har gått längre tid än förväntat och du inte har fått någon information från oss, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna att undersöka statusen för din retur.

Du kan meddela Klarna att du har returnerat varan antingen genom att kontakta deras kundtjänst eller genom Klarna-appen

Är det möjligt för mig att handla som företag hos er?

Absolut, vi erbjuder företagskunder möjligheten att handla hos oss. För att göra ett köp som företag, välj alternativet “Handla som företag” i kassan. Efter genomfört köp kommer du att erhålla både ett kvitto och ett momsunderlag för din beställning.

Fler frågor?

Har du fler frågor som inte har besvarats så får du gärna kontakta vår kundservice, tryck här för att komma till vår kundserviceportal.

0
Du har 400 kr kvar till fri SE frakt
Din varukorg är tom!

Det verkar som att du inte har lagt till några varor i din varukorg ännu.

Bläddra bland produkter