Vanliga frågor och svar
Hur kan vi hjälpa dig?
Vi strävar efter att behandla och skicka samtliga beställningar som inkommer före kl. 16 på helgfria vardagar samma dag. För de flesta beställningar kan du förvänta dig en leveranstid på 1-2 vardagar.
Vi beklagar att du har fått en trasig produkt. Gå till reklamationsformuläret genom att trycka här!
Fyll i alla uppgifter så kommer vi att undersöka ärendet så omgående som möjligt.
Vi beklagar att du har fått fel produkt. Gå till reklamationsformuläret genom att trycka här!
Fyll i alla uppgifter så kommer vi att hjälpa dig så att du får rätt produkt så omgående som möjligt.
Det är normalt sett inte möjligt att avbryta en beställning efter att den är genomförd, detta beror på att produkten vanligtvis direkt går ut till vår lagerpersonal som börjar paketera varan omgående. Man behöver då returnera produkten till oss, portokostnader står du för själv.
Kontakta vår kundtjänst för att utreda möjligheten att avbryta beställningen omgående.
Har du fortfarande en fråga?
Gå till vår kunderserviceportal genom att trycka på knappen här nedanför.