0

Cart

1-2 dagar leverans

Fri frakt över 400:-

Betala efter leverans

HemFAQ

Vanliga frågor och svar

Hur kan vi hjälpa dig?

När får jag min beställning?

Vi strävar efter att behandla och skicka samtliga beställningar som inkommer före kl. 16 på helgfria vardagar samma dag. För de flesta beställningar kan du förvänta dig en leveranstid på 1-2 vardagar.

Jag har mottagit en trasig produkt

Vi beklagar att du har fått en trasig produkt. Gå till reklamationsformuläret genom att trycka här!

Fyll i alla uppgifter så kommer vi att undersöka ärendet så omgående som möjligt.

Jag har fått fel produkt

Vi beklagar att du har fått fel produkt. Gå till reklamationsformuläret genom att trycka här!

Fyll i alla uppgifter så kommer vi att hjälpa dig så att du får rätt produkt så omgående som möjligt.

Hur avbryter jag min beställning?

Det är normalt sett inte möjligt att avbryta en beställning efter att den är genomförd, detta beror på att produkten vanligtvis direkt går ut till vår lagerpersonal som börjar paketera varan omgående. Man behöver då returnera produkten till oss, portokostnader står du för själv.

Kontakta vår kundtjänst för att utreda möjligheten att avbryta beställningen omgående.

Har du fortfarande en fråga?

Om du inte hittar svar på din fråga i vår FAQ kan du alltid kontakta oss. Vi svarar dig inom kort!

Gå till vår kunderserviceportal genom att trycka på knappen här nedanför.
Kundservice
0
Du har 400 kr kvar till fri SE frakt
Din varukorg är tom!

Det verkar som att du inte har lagt till några varor i din varukorg ännu.

Bläddra bland produkter